Big day, Or Wait, No

Hej!
Idag var det då första skoldagen efter Mynämäki och det känndes lite tungt. har högar av läxor att göra och har hemskt ont i huvudet, har haft det hela dagen. Därför är jag inte på bästa humöret och det blir inte världens bästa inlägg nu. Vi får se om jag orkar släpa mig till skolan imorrn. Idag bet jag bara ihop och försökte le. De enda som var kul idag var hemkunskapen, vi gjorde pizza. Jag och Lisa gjorde tsm. Vi gjorde degen själv. Så gjorde vi en tomatsås med oregano och skitmycket vitlök. Som topping hade vi skinka och ananas, blev riktigt mumsigt. Efter skolan åkte jag bil hem för att jag så dum som jag är har tappat bort mitt tunnelbanakort, men ska hitta den! Eller ja, åkte inte hem utan vi åkte till affären och jag köpte en ny hårolja, min gamla är nästan slut. Den funkar jättebra på mitt fluffiga hår, ja, måste gå nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback