-A Day Like All-

Hej! Idag har jag varit hemma hos Lisa. Vi fixade lite med bloggen, en header och bytte design. Vi har inte sattit ut headern än men Lisa ska göra det någon gång snart, tror jag, haha! Annars så kollade vi på olika roliga videos, åt kladdkaka, pratade och var i affären. Efter några roliga timmar gick jag hem. Nu har jag slappat hela dagen och ätit chips som tröst till att det är skola imorn. Ooh, orkar nt! Tur att det inte är några prov före jul längre. Oh men gud! Snart är det jul, yay! Ska nog publicera London-inlägget någon dag i veckan, hejdå!
Haha, mitt öga!
Hade tråkigt så gjorde detta på Lisas lås. Ni som har kollat på PLL fattar nog.
När vi fikade för några veckor sen. Fett gott!
 
//Pinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback