2012 Lista

Tänkte göra en sånhär 2012 lista. Verkar lite kul. Har blandat lite från andras frågor och så :) Let's do This! ❤

1. BÄSTA APPEN 2012?
Antagligen Instagram

2. GJORT NÅGOT I ÅR SOM DU ALDRIG GJORT FÖRUT?
Ja

3. HUR HAR DITT 2012 VARIT?
Haha, svårt att berätta allt men kortfattat kan jag säga att det första halvåret var lite sämre och det blev bättre i slutet av sommaren.

4. STÖRSTA MISSTAGET I ÅR?
Att jag spenderade för mycket tid med fel personer. Jag borde ha förstått direkt att det inte var rätt.

5. BÄSTA KÖPET?
Ehh, vad jag köpt själv? Hmm, köper typ inget själv... Kanske ett par Levis jeans som jag köpte på våren ❤

6. VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MER 2012?
Ha pluggat mer...

7. FINNS DET NÅGOT SOM SKULLE GJORT DITT ÅR BÄTTRE?
Om jag direkt hade vart med rätt personer

8. BÄSTA SERIEN 2012?
Pretty Little Liars och Salkkarit ❤

9. BÄSTA FILMEN SOM KOMMIT UT 2012?
Kanske Breaking Dawn part 2? Venne...

10. NÅGON SPECIELL LÅT SOM KOMMER PÅMINNA DIG OM 2012?
Måste nog säga Gangnam Style.

11. BÄSTA ALBUMET SOM KOMMIT UT 2012?
Take Me Home ofc! ;)

12. NÅGOT DU VILL SÄGA TILL ALLA INFÖR 2013?
Man har bara ett liv. Slösa det inte på att göra fel saker :)

//Pinja


Kommentarer
Nina säger:

Vadå för personer? :O
Vad står APLN för?

Svar: APLN = Aava,Pinja,Lisa och Nata :)
Aava, Pinja, Lisa och Natalie

2013-01-01 | 15:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback