BFF TAG med Aava

Hej! vi tänkte göra en skriftlig tag här :) Det kanske blir en video tag någon annan gång. Let's do it!
 
1. HUR OCH NÄR TRÄFFADES NI?
Vi träffades första dagen i förskoleklassen. Vi var inte bff då, men ändå vänner :)
2. VILKET ÄR ERT FAVORITMINNE TILLSAMMANS?
Antagligen igårkväll när vi hade PLL-sleepover
3. BESKRIV VARANDRA MED ETT ORD
AAVA: Pinja är antingen rolig eller galen
PINJA: Aava är nog galen ;)
4. VAD ÄR DITT DRÖMJOBB?
Aava: Sångare, designer och modell
Pinja: Oj oj, hehe! Skulle verkligen vela ha en riktigt framgångrik blogg och sen starta ett klädföretag. Men jag vill ha ett "riktigt" jobb också, typ tandläkare.
5. VILKET ÄR DITT FAVORIT SMINKMÄRKE?
Pinja: MNY, ID
Aava: MNY, Isa Dora
6. ÄR DET NÅGOT SOM RETAR DIG MED DEN ANDRA PERSONEN?
Pinja: Nej, det är det inte :)
Aava: Nepp
7. OM DU SKULLE KUNNA ÅKA NÅGONSTANS I VÅRLDEN MED DEN ANDRA PERSONEN, VART SKULLE DET VARA?
Pinja: Bangkok. Där finns all bra shopping som inte finns i Sverige. helt olika grejer liksom :) Det är ett jättevackert land med fina byggnader och olik kultur. Vi måste åka dit tsm någon gång! dessutom är det varmt där och skönt att simma :)
Aava: Paris. För att vi båda gillar att shoppa och det finns bra shoppingplatser och jag skulle vilja gå till eiffeltornet.
8. VEM TAR PÅ SIG LÄNRE TID ATT FIXA SIG PÅ MORGONEN?
Aava: 30 - 45 min, att fixa mig det beror på om det är sovmorgon eller inte. ;)
Pinja: Det tar ungefär 20 min för mig :)
Alltså är Aava slöare för hon ska måla ansiktet också :P
9. FAVORIT ÅRSTID?
Båda: SOMMAR!!!
10. KLACKAR ELLER LÄGENHET?
Aava: Lägenhet
Pinja: Lägenhet
11. BYXOR ELLER KLÄNNING?
Pinja: Ifall det är på mig själv, byxor.
Aava: Samma :)
12. FAVORITDJUR?
Pinja: Hund :)
Aava: Katt
13. OM DITT HUS BRANN NER OCH HELA DIN FAMILJ VAR SÄKER, VAD SKULLE DU TA MED (EN SAK)?
Pinja: Min laptop
Aava: Min mobil
14. KOMEDI; SKRÄCK ELLER CHICK-FLICK?
Aava: Komedi
Pinja: Komedi
15. BLACKBERRY ELLER IPHONE?
Aava: iPhone
Pinja: iPhone
16.FAVORITFILM?
Pinja: Charlie St. Cloud
Aava: 17 again
Go Zack Efron :)
17. FAVORIT TV-SERIE
Båda: PLL ofc! <3
Hahaa, vi ! :)
//Pinja och Aava
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback