Helsinki In My Heart❤

Hej hej alla!

Allra först tänkte jag berätta att vi har kommit fram till hotellet och visst fanns det WiFi, överallt. Till och med i rummet. Hotellet ligger sisådär en kvart utanför Helsinki. Vi tog en taxi hit. Hotellet är helt underbart, här finns allt. Det finns bowling, golf, bio och minst 10 restauranger och jag räknar inte änns med dem två stora hesburger. Det finns en stor badplats med två enorma pooler och några vattenrutschkanor. Men allra viktigast, hotellet har en galleria...! Och den är faktiskt jättestor. För er som bor i Stockholm kan jag beskriva den som två eller tre gånger så stor som gallerian. Underbart! Det är fullt med alla bra butiker.

Just nu sitter jag på rummet och chillar lite. Det har vart en lång resa och vi vill vila lite. Vi har två rum med en dörr emellan. Jag och min storebrorsa delar... Det är jättefin utsikt från både hotellrummets fönster och fönstret vid hissarna.

Gud vad jag älskar Finland! Vill inte åka. Tror att jag låser in mig på toan när det är dags ;) Fast saknar såklart mina underbara..... parfymer! Haha, nej. Mina underbara bästisar ❤ Fast dem får faktiskt komma hit, kanske en ide för framtiden. Men seriöst, FINLAND ❤

Har nt hunnit shoppa mkt än, faktiskt bara ett par nya Converse. Kan Visa dem ;) Tänkte faktiskt att jag skulle kunna (KANSKE) filma en video på hotelleummet och lägga ut den, maybe?

Aja, här kommer en preview på en liten del av rummet. Det är väldigt dimmigt ute! Och about skorna... Man kan verkligen kalla mig en anglofil. Har ju ett par Hunters med brittiska flaggan med :)

//Pinja :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback