Julklappar 2012

Hej! Nu är jag tbx från stan. Vi köpte en liten present till min mormor och morfar. En ny kamera ;)
 
Tänkte visa upp julklapparna jag fått <3 Fick en massa fint, yay! Fast mamma varnade mig redan i förväg att jag inte skulle få så jättemycket eftersom vi vart på Mallorca och London nyligen och på Finlandresa imorn som också var väldgt dyr (skrytre här, lol, nej, sorry). Dessutom så ska vi fixa om hela mitt rum, yay. Jag designar och mamma och pappa betalar, haha. Okej, här kommer julklapparna dåe :)
En One Direction quiz bok :)
En One Direction affisch. Hehe, man ser verkligen , I know.
One Direction kalender.
Locktång.
Take Me Home Limited Yearbook Edition.
One Direction fickspegel.
Selena Gomez - When The Sun Goes Down.
Taylor Swift - Fearless
Salatut elämät/Salkkarit (En finsk skitbra serie) Första boxen.
Pretty Little Liars box 1
One Direction lakan.
One Direction armband.
Lammulls tofflor.
Ralph Lauren parfym och bodylotion. Doftar grymmt gott!
En fin pyjamas.
Ännu en pyjamas <3
Onepiece (inte äkta) Den är iaf från London så många har inte samma :)
Ny kudde och täcke. Dem var superfluffiga och mjuka.
iPod docstation med cd-spelare också.
Bastoppar.
Fuktande dagkräm, deo, handkräm och lexington handduk. Dem bästa handdukarna i världen enligt mig. Haha, dem är så mjuka.
Mitt fin finaaa skönhetsbord <3
En ny telefon (till hela familjen)
Bluray-spelare med 3D-funktion (till hela familjen)
 
Superglad för allt fint jag fått. Trodde inte jag skulle få så mkt 1D-prylar så är superglad för det!
//Pinja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback