The One And Only

Hej hej!

Läskigt att det är sista dagen på 2012. Det har nt varit något toppen år, nt i början iaf. Jag ska se till att 2013 blir oförglömligt, taggad! Imorn ska vi åka ifrån Helsinki och vidare till Oulainen till min mormor och morfar, woop woop! Det ska bli näjz i tåget. Låter weird, I know. Men det är faktiskt riktigt mys ❤ Omg, 8 januari kmr nästa avsnitt av PLL, yaaaaaaaaaay! Sorry men har väntat så jävla länge!

Vi kom precis tillbaka från en liten shoppingrunda. Köpte nt så mycket för hittade nt ngt speciellt. Eller asså jag betalade ju inte ;) Kan visa upp vad jag fått när jag är i Oulainen för dem har en dator där, det blir lättare. Kan säga att "jag" köpt: En kofta och ett par örhängen från Seppälä - En mössa och en halsduk från Aleksi 13 - Ett par Crocker Jeans från JC - Ett diadem från Glitter. Ja, sådär :) Vi hörs 2013, elr kanske lite tidigare... Ska fan bli bästa året ever, kanske, haha. Aja, hejdå! //Pinja❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback