Today :3

Hej! Om några timmar ska jag iväg på teater med familjen. Inte riktigt superexalterad men aja... Ni får lite bilder sen ;DD Tror att vi ska se A Christmas Carol :) Vi nämnde ju att vi har haft en blogg förut och vi fick sluta med den av olika själ, jag hade tänkt skriva ett par inlägg där om min resa till London men hann aldrig så tänkte göra det här under helgen :) Imorgon, alltså söndag så tänkte vi KANSKE träffas med tejerna och baka och kanske planera lite till bloggisen :3 Det känns så skönt att alla prov och presentationer är slut, yyeah! Kan fortfarande inte tro det...! Är jättehungrig, ska nog ta mig någon mat, hejdå än så länge!
Fin earcuff jag fått av Lisa<3
 
//Pinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback