21/11 2012

Heej! Jag insåg just att jag inte bloggat på några dagar, men vi hade ett prov nyligen och så ska jag läsa en bok, som typ alla läst klart utom jag, så jag har inte haft tid. Jag har inte ens satt på datan. 
 
Men idag var det väl en helt normal dag, vi hade skola, sen band så gick jag hem och gjorde inget, sen gick jag och mami till affären och skulle köpa lite priser/godis till vårt lyckohjul för vi ska ha julmarknad på Lördag. :D Jag ska kolla på lite Gossip Girl, sen ska jag läsa lite på min bok och sen sova! Jag är så trött hela tiden, det är inte klokt. 
 
Tycker inte ni att det börjar bli riktigt kallt ute? Tänkte bjuda på en vinteroutfits som jag gjort! (y) :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback