lite om mig själv :DD <3<33

AA hejsan igen ska göra min sammanfattning nue heheh ;) 
 
1.vad heter jag? =Jag heter Aava kristina (efternamn hemligt ;)) 
2.hur gammal jag är? =jag är 13 år :D
3.har jag syskon?/namn? =jupp jag har 2 syskon dom heter Anna o Alicia(venne om de ää me s elr c;))
4.favvo mat? =hmmm venne typ chinest elr venne :P ;)
5.favvo land?(HAHA) =FINLAAANd soollklart;)
6.favvo färg? =tyyp.....svart,vitt,persika färg,blå,osv :D
7.favvo kändisar? =One direction, Justin bieber,Selena gomez,Ashley benson,Taylor swift,osv :)
8.favvo film serie? =Juuu PLL<3<3 hihi den ää ssååå braaa!<3
9.favvo film? =hmmm jag venne typ hunger games elr nått? ;)
10.vilken land är jag född i? =i finland/helsingfors ;) :P
11.har jag nån husdjur?  =Juuupp en katt :DD
12.favvo goodis? =alla finska goddisar :D
13.Bff? = JUuu it's LISA,PINJA o NATALIE :DD
nuue vet ni lite om mig :DD//Aava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback