Pinja :3

Hej! Det är jag som är Pinja. Här kommer en liten sammanfattning om mig.
Namn: Pinja Aida Amitida (Efternamn: hemligt ;D)
Ålder: 13 år
Födelsedag: 17 maj. Jag och Lisa fyller år samma dag, jag är bara några timmar äldre.
Idoler: One Direction, Selena Gomez, Taylor Swift, Bella Thorne och Emma Watson
Favoritmat: Lövbiff med potatisgratäng
Favoritdjur: Hund och marsvin
Favorit städer (random?): London och Helsinki. Saknar verkligen Finland jättemycket!
Favoritklädaffär: Gud vad svårt! Så många. Men... Hollister, Bik Bok, Vila, La Redoute, Gina Tricot, Forever21 Och så många fler.
Favoritfärg:Ljuslila och turkos
Favoritserie: PLL, kolla på den, nu!! ;DD
Intressen: Gå på gym, lyssna på musik, baka, läsa och shoppa.
Språk: Flytande finska, svenska och engelska (kanske inte helt flytande men typ). Hygglig spanska och pyttelite persiska. Och så kan man ju några enstaka ord från en massa olika språk.
Familj: Mamma (finsk), pappa (persisk) och storebror (19 år)
Nationalliteter: Svensk, finsk och persisk.
Instagram: pinja99
Annat: Älskar såklart mina tre underbara bästisar! Enjoy! <3
Lite oklar och gammal bild men aa :DD
//Pinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback