12 Februari 2013

Idag var det ju semmeldagen, vi fick en semla i skolan och vi ska äta det nu också hemma. Det är gott, men jag har fått för mycket fast jag bara ätit en haha! Aava och Pinja var sjuka idag, så det var bara jag och Nata i skolan. Det har väl inte hänt så mycket, det var bara tråkigt att inte Pinja och Aava var i skolan.
 
Jag frös jätte mycket imorse och hade ont i ögonen (har linser, så de krånglade ganska mycket) så jag kände för myskläder, jag tog på mig bara ett par jeans, yllestrumpor, uggs och en mysig tjocktröja.
 
Jag var också sjukt trött idag, känns som jag sprunigit 100 mil, haha nej, men jag orkar nästan ingenting. Orkar inte skolan eller något just nu.

Kommentarer
Lina - 57 år gammal mamma till 7 söner & 2 döttrar säger:

Guvars vad söta jag må säga, på min tid var det inte på tal om smink, då fick man stå ut med att se ut som en ko i en saxosäck! Ni utstrålar jäntor! Vackra töser :-) Kram Och Puss

2013-02-14 | 20:33:52
Bloggadress: http://linasfotto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback