Måndag..

Hej, måndagen är nästan över,yezz! Det hände inget dåligt eller jo. Vi slutade skolan halv 4 idag och efter gick jag och Pinja hem till mig. Vi åt macka och sen bytte om till fotbollskäder (vi skulle prova på fotboll) vi var väldigt taggade och var ganska osäkra. Så när vi var en station i från att komma fram, tog jag upp mobilen och såg att jag fått ett sms av pappa där det står att det inte är någon träning idag och vi svimmade nästan, nej men just då tyckte vi att det skulle bli jättekul att spela och så, så fick vi inte. Så vi åkte tillbaka och bara pratade och så. Sen märkte vi att Natas dans skulle sluta så vi gick dit och satt och väntade på att hon skulle komma ut, så kom hon och så åkte vi hem. Sen när jag kom hem har jag bara ätit, pluggat och duschat.
 
Lite bilder, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback