Sjuk :(

Hej!
Vart sjuk både idag och igår. Just nu sitter jag i sängen och kollar på nyaste PLL, så sjukt mega bra! Annat jag tänkte göra idag var plugga lite, rita och fick lust att spela Sims 3, tycker att det är rätt kul, haha. Igår tog jag det bara lungt, gjorde inget speciellt. Vet inte riktigt vad jag skriva... Haha. Har lust att gå och shoppa sjukt mkt på Hollister. Bl.a dem plaggen jag visade i ett inlägg för ett tag sen. Och så kan jag inte änta tills sommaren, längtar sjukt mycket! De är massor av saker jag längtar till, haha. Längtar också jättemycket tills vi ska gå på One Directions konsert, det ska bli underbart. Och så längtar jag sjukt tills våra utbytesstudenter från Mynämäki kmr hit, vi ska visa dem massor med fina ställen. Tänkte skriva nästa del av Mynämäki grejen snart. Ajaa, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback