2013, woop woop!

Äntligen 2013! 2012 har inte varit det bästa året. Denhär dagen har ju varit bra, så en bra början haha! Men vi var hos min gudmor och efter det åkte jag, min syster och min gudmors två barn till dem vi skulle till och efter oss kom föräldrarna, så det var 8 barn och 8 vuxna. Men vi barn hade det i alla fall roligt, vi kollade på filmer, spelade Just Dance, lekte kull, var ute och så åt vi lite och så. Sen när klockan var kvart i, började vi gå mot en skola som alla barnen går på förutom jag och min syster. Vi hade en fyrverkeribomb så det var rikigt awesome. Men de som var dumt var att 5 minuter innan 2013 så dog min mobil, 3 året i rad. Men jag fick ändå några bilder. Efter det så gick vi tillbaka till min gudmor och jag och min familj sov över där och nu är jag hemma.
 
Några frågade vad APLN, betyder och det står för Aava, Pinja, Lisa och Nata. 
 
Mina bilder från lite fyrverkerier, inte alls bra bilder vet! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback