~December Favoriter~

Äntligen får jag göra mitt efterlängtade inlägg. (För min del iallafall, Haha) Nee men tänkte göra ett inlägg där jag visar upp mina favorit produkter som jag använt under December. Nästan alla har ett bra pris och är inte för lyxiga, men funkar endå super bra. Kommer göra en lista med alla produkter och ungefär vad de kostade.
Det kommer också bli bilder men de kan hamna i fel ordning (De blir ibland så för mig) Haha. Så här är min lista<3
Btw. Har ingen speciell ordning. Alla är ungefär lika bra.

1. Garnier Eye roll on. För ca. 80 kr. Beroende på vart man köper ifrån.

2. Parfym från Hollister. För ca. 120 kr.

3. Duo Body Butter. Från the body shop. För ca. 120 kr.

4. Garnier mineral, UltraDry, Deo. För ca. 30 kr.

5. Apoliva, Cerat (Lypsyl) För ca. 20 kr.

6. The one by one, volumexpress, Mascara. För ca. 130 kr. Beroende på affär.

7. Loreal Elvital, Nutri-Gloss. Balsam. För ca. 40 kr.

8. Dove go fresh. Body Wash. För ca. 30 kr.

Är sjukt ledsen om några av priserna inte stämmer. Men var tvungen att försöka minnas så gott det gick.

Take Care.
//Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback