Hollister summer wanties & more~

Hej!
Idag var den en sån där vanlig tråkig dag i skolan, alltså, vi gjorde absolut inget kul. Känner mig nästan deprimerad, så tråkigt var det. Och det känns väldigt jobbigt och ansträngande att behöva prata svenska hel tiden, haha LOL? Även fast jag typ kan svenska bättre än finska (eller I don't know) så pratar jag hällre finska. Ja, så var jag med mamma på stan efter skolan. Köpte bara ett par mjukisar, jag behövde nya :) Så åt vi yoghurt glass och så, som btw är supergott. Hittade också en del på Hollister, Zara och så vill jag ha den där skjortan från Gina som jag visade här förut :)
 
Okej, hittade en tröja och massor av byxor på zara som jag dessvärre inte har bild på. Tröjan hade en fågel på framsidan och knappar hela vägen på baksidan. Så hittade jag flera par byxor med nitar som jag tycker är sjukt snyggt :) Dessutom har Hollister skitfina sommarkläder. Älskar alla toppar och dem vita shortsen och byxorna <3
 
Den här sjuktsnygga byxdressen fanns på Hollister, måste bara ha den tills i sommar!
 
Fanns också på Hollister, älskar den!
 
Ooh! har länge velat ha en sån här topp, och nu finns dem på Hollister, yay! <3 Ska ha!
 
Det fanns också en massa somriga parfymer.
Det fanns sånna små också, gulliga :) ifall man inte vill ha en hel flaska.
 
Somrig Body Mist.
 
Ennu en parfym.
 
Hollister har också en massa andra toppar, alla är sjukt fina och somriga, längtar så himla mycket tills sommaren! Vill träffa vänner och släkt i Finland! ooh, längtar så mkt!
 Vi ska ju till Finland alldeles strax med klassen men på sommarn är det en helt annan sak! Dessutom ska vi till olika städer då också.
 
Så var det den här urfina våriga jackan från Zara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback