Ica Maxi

Hej! Har precis kommit hem från Ica Maxi, var där med mamma. Vi köpte en massa goa grejer, men inget med socker ;) Så irriterande att allt gott ska stå så framme i alla affärer, då blir man ju suktad! Har lovat mig själv att inte äta onyttigt tills nästa söndag, då ska vi till Mynämäki så då måste jag få äta all finsk choklad, chips mm. Köpte lite smink. Haha, låter kanske lite konstigt, men dem har fixat om hela stället och det finns faktiskt massor med smink och andra skönhetsprodukter! :) Vi köpte också The Last Song som jag ska kolla på nu på kvällen. Pratade med mamma och pappa om att skaffa marsvin och de sa kanske att det antagligen går !! Borde plugga lite mer men det får bli imorrn. Visar senare det jag köpt.
//Pinja
Saker man blir suktad av:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback