Idag?

Så, skolan börjar på Onsadag så jag ska nog använda dem här sista dagarna för att vila, kanske städa lite eller något? Idag ska jag kolla på Pretty Little Liars och lägga mycket tid på att laga mat, haha! Så ska jag nog städa lite i mitt rum och kanske gå igenom mina kläder och kasta gamla, vi får se om jag orkar. Det var ändå rätt skönt att sova sin i sin egen säng. Hra haft lite ont i ryggen, kanske man sitter för mycket framför datorn. Jag vet att någras skola redan börjat för vårterminen så, lycka till, haha! Hejdå!
Gammal bild på mig och Foki tagen 2011 på Attitude mässan.
//Pinja

Kommentarer
Ida säger:

Hej! Jag gillar er blogg jättemycket och jag undrar hur gamla ni var när ni hade er första fylla?:)

Tacksam för svar:)

Svar: Ja, det var ju en väldigt speciell fråga. Vi är ju i tretton års åldern så vi har ju inte haft någon "första fylla" än. Och vi ser ju inte riktigt fram emot att dricka så mycket att man får ont i huvudet och spyr hela tiden.
Aava, Pinja, Lisa och Natalie

2013-01-07 | 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback