Inte på bästa humöret :(

Hej!
 
Nu är jag då tillbaka i Sverige (fan!) . Igår var jag i fina Helsinki och ja... Asså förstå mig inte fel, Stockholm är en rätt fin stad och jag har inget emot själva staden men jag hör bara inte hemma här... Och alla har ju sin egen åsikt. Ja, så är inte på bästa humöret. Egentligen så är jag skitledsen. Inte världens peppigaste inlägg, förlåt! Ska nog visa vad jag köpte på FORUM igår. Nu ska jag packa upp och städa lite. Sen ska jag träna och ta en dusch. Kanske ha lite minispa? Känner mig helt förstörd och supertrött! Det värsta är att snart börjar skolan. Prov. läxor, lektioner, redovisningar. Usch! Som tur är ska jag snart till Finland igen :)
Köpte en ny Escada parfym. Taj Sunset. Det doftar supergott, typ mango och tropiska dofter typ. Från KICKS.
Ett stort smyckesskrin, behövde verkligen ett. Från Glitter.
Ett par örhängen (förlåt för superdålig bildkvalite!) från Mic Mac. Det är två läskburkar. Texten: Fizzy Pink Pop.
 
Aja, hejdå!
//Pinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback