Lite allt! :)

Jag har försökt göra en video som jag skulle kunna bjuda på men, nej det funkar bara inte.. Jag kan försöka göra det imorgon i stället! Just nu sitter jag i min säng, lyssnar musik och läser lite bloggar, och har märkt att nästan alla skriver lite olika ''frågor'' så som Pinja gjorde, så tänkte också göra det. :D
 
Din favorit serie 2012?
Gossip Girl!
 
Har du börjat gilla något nytt 2012?
Juu, många saker! Jag har bland annat börjat gilla bokstaven ''z'' haha! Jag har också börjat gilla lite olika stilar, nya. Svårt att förklara, men ni förstår nog vad jag menar! ;)
 
Haha, orkar inge mer än två :P
 
Haha, liiiten jag. När vi var i Egypten för 3 år sen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback