Med Nata :D

Idag vid halv 11 gick vi till sjukhuset och skulle kolla ifall jag hade något ''fel'', eftersom jag får svårt att andas och får ont i magen. Men det var inget farligt. Så gick jag hem och åt lite, så mötte jag Nata vi gick till ett cafe fast det hade stängt, så gick vi till ett annat lite längre bort och de renoverade.. Så fortsatte det så, till sist hittade vi ett, men det var inte det bästa eftersom det fanns små bananflugor där.. Just vid det bordet vid satt vid, så vi ''slogs'' med dem, alla ba ehhh va, haha! Så gick vi runt i affärer och kollade på kläder, smycken och så. Vi var på väg att gå hem och var utanför mitt hus och skrattade jätte mycket, haha!
Lite bilder på oss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback