Mona-Mania

Hej!
 
Idag var det en rätt grå dag kändes det som. Tråkiga lektioner och allt annat, ja tråkigt! Vi fick våra nya scheman och allt blev helt förstört! Usch, vi börjar tidigt och slutar sent. Kommer inte klara av det. Längtar verkligen till Mynämäki. Det är inte så lång tid kvar. Det kommer bli så kul. Aja, efter skolan gick jag direkt hem. Dem andra tjejerna slutade en timme senare än jag så jag gick en bit med en annan kompis och så skyndade jag mig till tunnelbanan och hem så att jag så snabbt som möjligt skulle få se nyaste avsnittet av PLL. Den var sjukt bra! Orkar inte vänta tills nästa! Efter det läste jag lite i en bok som vi fått i svenskan. Den var rätt bra. Så tog jag en dusch och nu kollar jag på en serie som en fortsatt tråkig kväll. Hoppas det blir lite roligare imorrn! Fast vi har idrott. Snälla inte styrketest, snälla, snälla, snälla! Hejdå!
 
//Pinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback