Pics From Today & Other Stuff

 
Hej hej, nu blir det ännu ett blogginlägg!
Har börjat bli van med det här. Det känns skönt att skriva av sig som Nata kallar det. Det skänns inte som att jag bara skriver för att andra ska kunna läsa det utan också för att kunna samla tankarna någonstans så att de inte virrar omkring i huvudet, haha :)
 
Tänkte visa det jag shoppat först imorn eftersom jag kanske fortfarande köper något nytt. Vi får se om jag hittar något näjz ;) Angående videon så gjorde jag en som test. Allt blev bra förutom att min röst låter så himla creepty, fortfarande lite tveksam om jag sätta ut någon... Vi får se. Annars har det inte hänt så mycket idag. har varit så trött. imorn får det lov av bli en mer händelserik dag! På morgonen vaknade jag vid nio och tog en dusch för att piggna rill lite. Sen åt jag lite frukost som bestod av en macka, jordgubbar och ett glas med juice. Efter det så bloggade jag, kollade på lite finsk tv, spelade lite super mario och läste i twilight; den illustrerade guiden. Mysigt har det vart. Var också ute en liten sväng, skottade snö, strosade omkring och tog lite bilder. Nu tänkte jag visa några så att detta inlägget inte blir allt för tråkigt :) Åkte förresten förbi stället som Aava brukar spendera sin tid på här i Finland. Det var inte allt för långt borta, vi skulle kunna ses :)
Tog en lite spontan bild på en blommkruka...
Suddig, sorry.
Snötäckt land.
Vitt puder överallt :)
Nakna träd, oupsiee!
Mysigt och varmt i mina UGGs i det kalla. Speciellt när man inte har jacka på sig...
Röd.... eh, vad heter de? Ingen aning...
Den bilden blev konstig av någon andledning....
//Pinja
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback