Shopping+Burritos~

Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag och pappa åkte in till stan för att köpa lite kläder till mig, och för att han skulle klippa sig. Vi gick först in på Carlings som hade en super stor rea. Många kläder hade 70% rabatt. Var tvungen att köpa några as coola plagg. Kan göra ett inlägg där jag visar dom.
Senare gick vi till Seranos. En ganska stor mexicansk resturang. Där man t.ex kunde beställa en burrito eller nachos. Tog el clasico Burrito. Den var super god. Rekomenderar verkligen den. Och priset var också bra. Bara 79 kr+ dricka för 7 kr.

See You guys Soon<3
//Natalie


Kommentarer
Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare! säger:

Vilken fin blogg! Allt bra? :)

2013-01-19 | 17:04:12
Bloggadress: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback