~Sporty~

Länge sen. Haha nee men det var faktiskt ett tag sen jag skrev något. Så Ja. I dag har jag och min syrra bara slappat hemma. Eller nja... Vi åkte faktiskt till en liten galleria ganska nära oss. Min syrra ville verkligen köpa ett nytt skal till sin Iphone5, så jag passade samtidigt på att köpa lite.. ''kläder''. Hoppas ni fattar. Kommer nog inte bli några bilder på dom för det skulle nog bli lite konstigt. Men okej. Det var nog allt. Kommer nog göra ett skönhets inlägg snart med tips, bilder och sånt. Den här gången blir det lite bilder på random saker.

Puss Hej.
//Natalie


Kommentarer
Denise säger:

Jag läser er blogg varje dag och jag beundrar den sjukt... Men min fråga är att vadå för kläder? Förlåt är så nyfiken, undrar bara:D

2013-01-07 | 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback