Svar/ Min stil

Hej! V fick ännu en fråga ett tag sen. Svarar på den för min del, dem andra tjejerna får svara själv ;)
 
Frågan:
Hej! Undrade om ni tycker att märkeskläder är viktiga?
 

Svar:
Asså tycker inte att dem är "vikitiga" men visst är det kul att ha sånna ändå. Överdelar och pyjamasar och sånt kan jag köpa från nästan vilken affär som helst, bara dem är snygga. Men byxor är en lite annan sak, dem tycker jag om att ha i något lite finare" märke. Typ från JC. Mina favoriter är nog Levi's, Crocker och typ Lee. Den enda "vanliga" klädaffären som jag brukar köpa jeans från är Gina, dem är fina och sjukt billiga. Hollisterhar oxå rätt näjz jeans Har ändå fortfarande kvar en massa gamla kläder osmakliga kläder som inte alls är min stil. Super färggranna och så. Asså en massa samma färger i samma plagg, ibland kan det vara snyggt men ibland är det överdrivet. Gillar verkligen inte neon färger på kläder, gillar lite rockiga kläder och sen vintage kan vara väldigt snyggt. I vissa fall kan också lite tjejigare kläder vara fina :) Värsta förklarningen, haha.
Fin bikini <3
Jeansvästar :)
"Slö"outfit.
//Pinja
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback