Today

 
 
 
Hej!
 
Nu blir det ett lite stressigt inlägg med ett handikappat finger. Råkade nämligen skäramig i fingret igår när jag hjälpte mamma med maten och det gör jätteont. Det blev rätt djupt jack. Ja, det kändes som världens längsta skoldag idag och vi fick sjukt me läxor, woop woop *not*- så har rätt mycket att göra. Finska, matte. spanska och en massa annat shit. Aa, efter skolan gick vi till en pizzeria och beställde pizzor. Jag och Aava delade på en kebabpizza, yay. Det var supergott! De andra tjejerna tog en Cola men jag tog en Cola Light. Aa, sen spelade vi, jag vann några gånger, haha yay. Aa, längtar sjukt mycket till Mynämäki, vi ska äntligen få åka till Finland, grymt! Omg, och i morgon kommer näst avsnitt av PLL för oss här i Sverige, längtar. Har redan sett promon, det var superspännande, oh, kan inte vänta! Aja, måste fortsätta med läxorna nu, hejdå!
 
//Pinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback