Today

Hej!
 
Ska nog redan varna er nu att jag är på ortoligt flummigt humör så det här kommer inte bli världens mest seriösa inlägg, men jag ska försöka ;) Okej, måste bara säga att jag vill frysa tiden. Vill inte åka tillbaka till Sverige, någonting man inte längtar till... Men något jag längtar till är One Direction konserten som vi fyra ska till. OMG! Jag ska faktiskt dit, och se dem, JAG! Alltså IRL! Kan fortfarande inte tro det. Längtar också tills vi ska till Finland med en del av klassen. Vi har nämligen ett utbytesprogram i skolan och vi ska åka till en liten stad där snart, yay! Min utbytesstudent är skitsnäll!
 
Okej, idag vaknade jag rätt sent. Åt lite frukost och sen åkte vi till "centrum". Köpte en kofta, två tröjor och lite hårprodukter. Så fick jag lite gotti gott också. Visar upp det lite senare, har nämligen världens huvudvärk just nu, blää! Ska nog ta en promenix snart, kanske det hjälper? Älskar btw det där knastrande ljudet när man går på snö. Sen ska jag äta mitt nam nam och spela lite super mario, haha, *nörd*, men det är så kul! Aja, gtg. Hörs ;)
 
//Pinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback