Utmattad

Hejsan svejsan!
Så, idag var det första dagen av vårterminen. Hur gick det för er? Jag är helt utmattad, haha! Vi tre läxor tills imorn, nu börjar det. Så kommer vi har prov snart också. Usch! Men i alla fall, när jag kommit hem kunde jag trösta mig med att att första avsnittet av Pretty Little Liars säsong 3B hade kommit ut, oj vad jag längtat! yayayay! Så kollade på den och den var lika bra som alltid. Längtar verkligen inte tills skolan imorn, kan det inte vara lov?? Aja, nu måste jag göra läxor och sen ska jag duscha, kanske snacka lite PLL med Aava ;)  Onej! Vi har idrott imorn, snälla inte styrketest, snälla, snälla, snällaaa! Hajdåå!
//Pinja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback