My Day

Hej hej!

Idag har jag hunnit med lite kul. Vi hann dock inte åka in i centrum.
På morgonen vaknade vi klockan nio och gick för att äta frukost. Det var gott och mångsidigt. Efter det gick vi och badade. Vi tillbringade flera timmar i badet. Det var riktigt kul. När vi var torra och utvilade bestämmde vi oss för att gå och shoppa. Det visade sig att Gallerian var ännu större än vad jag trott. Hann inte köpa annat än en kofta och ett par örhängen men hittade mkt. Det var så många affärer att vi inte hann besöka alla men det får vi göra imorn, på nyårsafton. Hoppas 2013 blir bättre än 2012 ;) Aja, hittade än fin mössa, halsduk, en jeansväst (Har velat ha en sjukt länge, hoppas jag kan köpa den ❤ Haha, paaaax!) och en bok. Det är första delen av PLL som oxå är den bästa tv-serien i världen :D Efter att vi hunnit shoppa lite så gick vi och åt på Rosso, nam! ;) Såg förresten både Natas och Aavas mössor i Seppälä.

Nu ska vi gå ner och ta en fika, yay! Imorn blir det shopping igen :) Om jeansvästen inte finns här så ska jag köpa den i Sverige, hoppas jag (PAAAAX❤) Är väldigt sugen på en parfym från Juicy Couture, får väll spara ;) Vill också ha en ny body butter från the body shop och en body mist därifrån tills sommaren.
//Pinja


Kommentarer
Nina säger:

Oh va kul :) Älskar oxå PLL! Fin blogg btw!

Svar: Ja visst är PLL bra :) Tackar man tackar!
Aava, Pinja, Lisa och Natalie

2012-12-30 | 18:21:24
Sanna säger:

Vilken snygg jeansväst!

Svar: Ja visst är den :)
Aava, Pinja, Lisa och Natalie

2012-12-30 | 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback