~Film~

Ska skriva lite film tips om ni vill :3

"Drama" kväll (vad jag tycker) :
1. The notebook, titanic
2. The impossible
3. Flickan från ovan
4. The last song ;)
5. Dear john

"Komedi" kväll :
1. She's the man
2. Big momma (nånting)
3. Freaky friday
4. Ted (fast några scener är lite aa..)
5. Penelope

"Animerad" kväll (hah lol jag vet but animerad for the win ;) :
1. Anastasia
2. Mumin
3. Madagaskar
4. Ice age
5. Coraline

"Serier" kväll :
1.Pretty little liars
2.Doctor who
3.The simpsons (jag o hela min släkt är helt "förälskade" i simpson typ;)
4.Solsidan
5.Once upon a time


"Scräck" kväll :
1. Friday the 13
2. Halloween
3. American horror story
(kommer inte på fler nu)

"Bra" filmer :
1. Chloe
2. Letters to juliet
3. Raise your voice
4. Greta
5. Cinderella story
6. Lol
7. Twilight
8. 13 going on 30
9. We bought a zoo
10. Hottie and Nottie
//Aava


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback