Shoppingen!

 
Hej! nu tänkte jag visa vad jag shoppat, det är inte så mycket men något ändå. En del shoppade jag idag och en del i Helsinki. Har använt rätt mycket av det jag fått från min morfar men fick 100 euro till idag från min mormor, haha! Oki, vi kör ;)
Mina Converse som ni redan sett, England!
En kofta från Seppälä. Den ser lite ut som en jacka.
En rosa sommarskjorta från ONLY.
Ett diadem från Glitter. fjädrarna kommer i håret.
En kofta från ONLY.
En tröja från ONLY. Hjärtat är gjort av säkerhetsnålar.
En mysig halsduk från Aleksi13.
Ett par crockerjeans.
Örhängen från Seppälä. Det är citattecken.
En sånhär har jag velat ha jättelänge! Det är en slags saltvattenspray som man sprayar i håret när man har varit på stranden. Man får sådär snyggt rufsigt/vågigt hår. Köpte den i en vanlig matbutik.
En ny hårspray, min gamla var slut. Köpte denna med i en matbutik.
En mössa från Aleksi13.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll, det ska jag ;) Hejdå!
//Pinja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback