appel candy (namm ;)) and 16 days left :DD

heeej wazzup? :D 
 
väldigt jobbig dag idaa (puhh) jag fick (tvungen) vakna 9 sen skulle vi till stan o handla julklappar till mina kusiner som vi skulle hälsa på senare på kvällen... vi köpte oxå en present till Annas (min syster) kompis syster för hon fyllde år :D (gratttiisss millaaa :DD ;)) (VET ni VEM jag såg i affären? juuu han som spelar felix i solsidan HAHA var tvungen!! ;) ;P) efter vi handlade så såg vi typ en ''kiosk'' elr venne vad jag ska kalla det men aa nått iallafall, så där köpte jag churros (som jag inte vet vart dom är nu ;( ;p) och mina syskon köpte godis :) 
När vi handlade färdigt gick vi o åt på en fin resturang och jag tog nån biff  menu, efter vi ätit åkte vi hem och mina syskon gick till kalaset och firade milla i 30 min sen var vi tvugna att åka igen :PP... det tog typ en halvtimme att åka till mina kusiner om inte mer men vi hadde kul iaf :D ;) jag fick lite julklappar o presenter för jag hadde fyllt år (föör några månader sen) ;) :P jaa o sen på kvällen åkte vi hem o nu är vi hemma (puhh !! )

 
 ääär jätte gla' fick britney spears parfym :D <3<3 (sen fick jag oxå nagel kitt, mobil skal osv :D)
 
 
           

haha var tvungen ;P 8 luckan :D 16 dar kvar till jul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback