~Don't live by the rules~

Hej! Tänkte köra med en sånhär vacker dramatisk rubrik. Det låter så... dramatiskt, haha. Obvious! :)
 
Förlåt att jag inte lagt tid på att blogga på ett tag nu, men jag har satsat på skolan och vännerna nu. Fast från och med NOW blir det mer bloggning. Även fast vi inte har några läxor eller prov så har vi annat att göra och extra hårt arbete i skolan av någon andledning. Dessutom försöker jag imponera lärarna i sista sekund, hehe! Men asså det som är plusset med att gå i samma klass med sina bästa vänner är att man får hänga all the time, hihi :)
 
Imorn är det fredag, yay yay! Vi slutar lite extra tidigt för vi har ingen teknik. Aava kommer hem till mig och vi ska ha lite PLL (Pretty Little Liars)-tjejkväll. Vi ska göra lite annat oxå, kanske ett extra långt blogginlägg...? Vi ska kanske gå och köpa julklappar först, har fortfarande inte köpt några, pinsamt! :O Längtar verkligen till julen! Allt är så mysigt, fettbra med en vit jul. Förra året hade vi inte den turen. Skulle också vela lista ut hur man använder min webbkamera så att jag kanske kan vlogga någon gång, det vore kul att pröva! Längtar NÄSTAN mer till jullovet än själva julafton. Vill nämligen till Finland jättemycket <3 Saknar det så att hjärtat nästan brister :(
Hos en släkting i Finland. De har världens finaste hund Roope :)
Deras vackra gård <3
//Pinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback