FINLAND <3

Hej! Allra först vill jag säga grattis på självständighetsdagen Finland! För att fira bakade jag en kladdkaka och mamma blev jätteglad när hon kom hem <3 Jag stannade hemma idag,skit! Hade ont i halsen, skulle velat gå till skolan! Vi skulle ha haft simmning idag och jag missade simningen förra året också D; Omg, imorn har vi SO-prov och jag och Lisa har Oral-presentation. Det är på engelskan och man ska ha en kort presentation på tre minuter om någon film, resa eller någon plats, vad som helst! Är jättenervös! asså det skulle vara en annan sak om man skulle ha presentationen på svenska eller finska men man ska ha den på engelska. Känner mig ättedålig på det....! Aja, vi får hoppas på att jag inte dör!
//Pinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback