Hejsan igen!

Har inte kunnat blogga på ett tag av lite personliga skäl... Men Im back! För ett tag iaf. Har precis vaknat och ska ta en dusch snart. Ja, mycket har hänt sen jag bloggade sist. Vi fick t.ex. våra betyg i fredags. Rätt nöjd faktiskt. Efter skolavslutningen åkte vi till en kinarestaurang med cheyorna och käkade buffe = Nam!

Idag ska jag göra massor:)
Julbaka, pynta granen, paketera, städa och en massa annat. Imorn blir det nog bara ett inlägg på morgonen och sen lite efter jul kan jag sätta upp massa bilder och så :) Tänkte köra rätt tradisionell jul. Elr ja, som jag brukade göra när jag var liten. Vakna rätt tidigt på morgonen (08.00) ta godiset som finns under granen (chokladtomtar etc.) och kolla på julprogram hela morgonen. Kanske känna på klapparna lite ;) Sen blir det gröt. Efter det tänkte jag baka något och sen äta jullunch. Sen brukar vi gå ut på promenad och komma tillbaka exakt före Kalle Ankas Jul, ett måste ;) Efter den mumsiga julmiddagen som också är en av dem bästa delarna med julen så blir det att öppna klappar <3 Vi brukar fira jul bara med familjen. Alltså bara vi fyra.

Den 26 tänkte jag och Lisa shoppa på mellandagsrean och den 28 ska jag till Finnelandet <3 Det blir kanske något inlägg senare på dagen.
//Pinja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback