Lev Livet

Tjenare på er!

Vi har precis kommit från restaurangen och ska snart gå och se på raketerna. Haha! Jag har ju nyår en timme före er i Sverige :) Så, mina nyårslöften? Hmm, antagligen att leva hälsosammare och satsa mer på skolan. Man får ju hoppas att jag kan hålla det också! Kanske att vara mer sparsam skulle vara något men vågar inte lova, hehe. Men ha ett bra nyår i förskott! Jag måste nämligen packa lite före vi går ut och firar. Vi åker vidare till Oulainen imorgon. Eller jag och min mamma, storebror har skola och pappa åker med till Sverige med honom :) Vi hörs på det grymmaste året 2013! Bye! //Pinja ❤
PS. Kolla vad jag kan göra med fingrarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback