Lolol

Världens seriösaste rubrik. Woop woop.
Oh herregud har blivit beroende av dom två orden. Haha.
Har inte haft tillgång till mobil eller internet för den delen på ca. 6 dagar. Fattar hur jag klarade mig...
Menmen nu är jag tillbaks hemma och väntar på att klockan ska bli tolv. Hoppas på att 2013 kommer bli ett underbart och galet år. Jaa när man hänger med dom bästa kan det ju inte bli dåligt. Så som sagt var 2012 ett inte så bra år tills jag hittade dom som jag verkligen älskar. APLN<3
Btw. Min syrra och pappa skaffade oss så söta partyhattar Haha.
Men ha ett underbart nytt år alla våra fina läser och såklart alla andra<3
Natalie<3


Kommentarer
Nina säger:

Vilka personer e det? O vad betyder APLN?

Svar: sorry kan inte svara vilka det ee men det är några från våran skola. Och APLN står för Aava,Pinja,Lisa o Nata
Aava, Pinja, Lisa och Natalie

2013-01-01 | 01:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback