Sorry <3

Hej hej! Min vardag har nu i flera veckor bara innehållit pluggning och läxgörning så jag  har inte hunnit med mycket annat. Jag kommer ihåg hur man längtade till julen redan i juli när man var liten. Nu hinner man inte riktigt längta. Ofc ska det bli kul med jul och längtar jättemycket! Men tiden går bara snabbare nu ;)
 
Idag kännde jag mig lite sjuk så jag stannade hemma. Har ändå städat i mitt rum lite. Gjorde nyss lite food, senare ska jag plugga ;DD Vill verkligen gå till skolan imorn, vi ska ha simmning. Nu ska jag äta min mat (smoothie gjord av björnbar, blåbär, banan, jorgubb och mjölk och en röra med egg, bacon, lök och brödbitar) och kolla på en serie.
 
Jag vet, bildkvaliten suger!! Har bett pappa att gå och köpa en ny kamera men han har inte gjort det än...
Jag vet att mitt rum är jättebarnsligt och fult men har planerat en omgöring som involverar ett skönhetsbord och klädställ mm.
 
Har ett jättefult skåp i väggen i mitt rum. Inne i den finns rör och slddar och sånt så dekorerade den med bilder på saker jag gillar ;D
Snöö <3
Smoothie <3
 
Det är skitmycket snö ute, typ snöstorm!
//Pinja
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback