Svar :)

Fick syn på en kommentar och tänkte ta och svara på den! :)
Frågan:
 
Fin blogg <3
Undrade bara:
-Vilka bloggare är era egna favoriter?? :)
 

För det första, tack för komplimangen! Venne om dem andra tjejerna men men... Ja du, har inte riktigt tänkt på om jag har några "favoriter" men har nog några bloggar som jag gillar speciellt mycket läser och gillar. då måste jag nog säga;
 
Foki
För att hon alltid är så positiv och glad is in blogg. De andra elitbloggerskorna kastar alltid smuts på varandra och kaxar runt sig. Hon gör adrig det! Dessutom är hennes liv ett sånt som jag skulle vela ha själv. Alla fina kläder hon har och den mordena lägenheten, hon bor i ett vackert land mm. Bloggen är full av färggranna bilder och positiva texter och videor <3
 
Tinkerbella
Hon bor i Sverige men ändå så är hennes liv så glamouröst. Hon skriver också positiva texter och tar fina bilder. Hon visar upp kläder och gör ofta nya, fina designer till bloggen.
 
   
//Pinja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback