Update

Nu bli det en liten update, hehe! ;)
 
Igår var jag med Lisa och shoppade på mellandagsrean. Hittade två tröjor, två ringar och en bodysplash. Tänkte visa upp det lite senare idag eller imorgon. När jag hade kommit hem från vår lilla shoppingrunda så satte jag och pappa ihop mitt skönhetsbord. Kan jag också visa upp ;) Kanske jag faktiskt kan visa upp alla mina julklappar. Just nu sitter jag och kollar på gamla salkkaritavsnitt från 2008. Grymmt bra! Tänkte också äta lite knäck före jag börjar fixa mig. Jag och mamma ska nämligen ut på stan.
 
Imorn ska jag till Finland, yay! Först ska vi till Helsinki. Vi kommer bo på ett bad/spahotell. Yay, det finns en massa pooler och rutchkanor och annat kul. Därifrån kommer jag kanske ändå inte kunna uppdatera. Men sen ska vi åka upp till en liten stad nära Oulu där min mormor och morfar bor. Därifrån kan jag uppdatera. Aja, måste pysa nu, hejdå!
Hotellet <3
//Pinja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback