mitt första inlägg

hhheeejsaaan mitt första inlääägg :)
hihi skriver min sammanfattning senare (don't orka nu.se :P)
Jag heter aava hihi bara så att ni vett :D ska lägga en bild på mig oxå;)
idaa vare kuuul vi 4 var i julmarknaden som vi har i skolan varje år :D vi tjänade till kassan typ 3000-4000 kr :D kuuuul hihi men jaa jag köpte typ allt finskt som man sållde där :D(t.ex tupla ,mumin-,smurfdricka,suffeli,missä X HIhi bara såå ni veet är jag en "finlandsk" freak HAHAHX) vi vann kryssningar till finland som vi 4 ska andvända :D YAYYY !! <3<3<333 nu chattar vi på kik och bestämmer när och hur vi ska åka :D <3
byyeeebyeeee<3//Aava:)
  hahaha på båda har jag solglaasögon ;PP :D
ps. iiiuuuu ska gåå snart o ducsha ;P...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback