Mode <3

Älskar mode. Handväskor, smycken, skor, kläder, accesoarer.... Att matcha olika färger och fixa håret. Låcka, platta. Att sminka sig i olika fina färger. Det skulle vara kul att bli designer! Här kommer lite outfits jag sattit ihop själv och några av mina modeidoler ;D
Outfit för en varm sommardag.
Fin outfit för regnig dag. Har faktiskt det där stövlarna själv, haha ;D Regnkappan är perfekt om man ändå vill visa sin outfit :DD
Vinter <3
 
Strandkläder <3
Älskar earcuffs!
Snygga klänningar!
UGGs <3
Vinter ;D
MYYS!
Total Hollisteroutfit!
Partyoutfit!
Underbar... ;DD
Aava har den tröjan fast i lite annan färg. Den är skiiiitsnygg! Nästan lika fin som Aava själv (+ dem andra tjejorna!)
Varmt!
Gaaah, fint <3
Vinter
Pyjamasbraller :D
Lite fler underbara klänningar ;D
<3
Vinter stuff ;D
Sommarklänning!
Samma tröja igen <3 Mys outfit ;D Tofflorna matchar inte helt men dem såg så mysiga ut!
Perfekta outfiten att ha på sig på en kall shoppingdag i Helsinka D;
Pyjamaströjer :DD
Pyjamasshorts
Tofflor, mys :DD<3
 
Om ni ser något ni gillar eller vill ha eller något så finns alla plagg på min polyvore sida, vad dem kostar och vart dem är ifrån. Min polyvore: noso2009
 
Här är mina modeikoner :DD
Första säsongen, va små dem var :DD
 
Dem har fräna, coola, lite rockiga stilar <3
Och så hon från en finsk serie. här har hon inte så fina kläder men hon brukar ha skitfina kläder <3
Satte inte ihop denna själv, hittade den på fb ;D
 
//Pinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback