The Final Countdown~

(Längtar sjukt till sommaren!)
 
Hej!
Det har inte blivit så mycket bloggande på sistone, förlåt för det. Men idag åker vi iväg till Finland så har packat och läst till prov för fullt. vet inte om jag kommer ha tillgång till nät där, men på något sätt går det nog. Finns säkert någonstans på båten, i gallerior och kanske kan jag blogga på Emmis dator. Men vi får se om jag hinner, vi kommer ha fullt upp där. Men ni kan vara säkra på att det kommer bli ett långt inlägg när vi är tillbaka. Vi kommer på fredag men då kommer jag antagligen sova hela dagen och i den helgen kommer jag läsa till ennu flera prov, men kanske hinner jag klämma in det där någonstans, annars blir det på veckan efter. men nu måste jag checka det sista och fixa mig, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback