Hejsan :)

Hej! Nu är jag hemma och chillar. Kommer snart ta en dusch och sen fortsätta med chillandet ;) På finska lektionen fick vi tillbaka finska proven, det gick rätt bra. Sen hade vi lite andra lektioner. Så hade vi idrott, styrketest. När dem andra hade gått så stannade jag, nata, lisa och några andra tjejer kvar i jumppasalen. Vi tog en tjock matta och ställde upp den, så tog vi fast i kanterna och ramlade ner. Lite svårt att förklara men vi filmade det och videon finns på VideoFyMe på ett account som heter Emiliak, kolla gärna in den ;) Ni kan också följa mig med, heter bara Pinja. Efter idrotten så gick jag och Nata och två till tjejer till donken och satt där ett bra dag, skrattade mycket och så. Sen gick vi hem och här sitter jag och tråkar. Snart åker vi till Mynämäki. Både längtar och inte, kul kommer det bli på båten iaf!
 
 

Kommentarer
elin stridh säger:

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-01-24 | 22:29:29
Bloggadress: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback