huhh, Yeah, what? thats life + svar på fråga

Heej! WaZzup?
vi åkte trotsallt inte till Landet föör pappa årka inte köra dit för aa lite komplicerat.. :)
Men endå så aa jag, Anna, Alicia och Mamma gick till simhallen idag igen,
och jag fick lite nya kläder Yay ;) (tar bild sen)...
Jag fick en kofta, 2 tröjor och 3 byxor :D byxorna var assnygga! <3
Nu passar jag mina syskon när mamma och pappa är på bio 
dom gick och kolla på den filmen som kom ut idag.
och imorn ska jag gå o kolla på den dära ''landet om pii'' elr va det nu va :)  jag ska se den med min syster.Anna.
(kommentera och säg om den filmen är bra vill gärna veta.ofc om ni har nu sätt den)

Fråga = Vilka länder har ni varit i??
Svar på frågan = Juu jag har varit i Finland,London,Thailand,Canarie öarna,sverige (ofc) och sen 2 mer som jag har glömt namnet på ;)  Men jag vet inte vart Nata, Lisa och Pinja har varit :)


Lisa och jag länge sen :) haha om ni undrar så har jag ritat på min hand så den är lixom inte normalt blå ;)
hejdå!!<3//Aava


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback