Let it snow

 
Hejsan!
 
Nu är jag pigg och vaken och har till och med fixat mig! Var nyss ute och skottade lite snö för min morfar kom inte förbi med bilen. Han har vart i mataffären och köpt massa gott! Nu tänkte vi ta och sätta i ordning kameran som vi köpt åt dem och lite senare ska jag kanske gå ut och testa den...? Ta lite fina vinterbilder. Senare på kvällen eller imorgon tänkte jag ta en sväng till det lilla köpcentrumet som finns här. Kommer kanske inte hitta något men man kan alltid kolla. Skulle också vela gå ut på stan bara och kolla och  strosa omkring på de små mysiga gatorna. Mataffären skulle också vara näjz! Sov rätt gott på natten, det var så tyst occh fridfullt. Hade tänkt göra i ording en liten vlogg men min röst är så himla weird på video.
 
----------------------------------------------------------------PAUS-------------------------------------------------------------------------------
 
Omg! Min morfar kom nyss fram till mig och gav mig 100 euro (typ tusen kronor), yay! Haha! Nu ska jag fortsätta mysa i den fina, mysiga, snöiga miljön. Kanske göra en video? Och ta lite bilder. Måste njuta av mina sista dagar i Finland <3 Kommer nämligen bli deprimerad när jag måste tillbaka till Sverige och skolan.
 
I år på körsbärsblommningen i kunsträdgården, vackert. Sorry att jag bara visar gamla bilder, ska få tag på några fräscha :)
 
PS. Haha, är hungrig typ hela tiden... :/ Kanske man växer?
//Pinja
UPDATE: Ahahah! Märkte ni att jag skrev i år? Menade 2012, hade redan glömmt att det var 2013 även fast det känns rätt så olikt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback