no U don't mean..

Heeej!
jaa det hära får bli kort för ska snart gå sova ;)
om jag säger ärligt så hände det inget specciellt alls idag..
men en sak blev jag lite chockad över.. (brukar aldrig ha så tur så aa)
kolla en tjej som gick i våran klass (hon bor i finland nu) åker på fredag (den här fredag 1 feb)
hit till sverige och tar samma båt som vi åker till Åbo så vi kommer träffa henne på båten! Fett kul!<3
har inte sätt henne på typ 6-7 år? oh shit, vart har tiden gått? :o
jaa inget annat hände förutom att jag fick en ny resväska haha, som jag ska ta med till mynis<3



Haha en bild på muoah!<3 yök nattinatti! goodnight sleepthight dont let the bed bugs bite ;) 
öitä öitä nää unis ötököitä! <3 finska ;) //Aava

Kommentarer
danskuuh säger:

OMG! Kommer bli så bäst på söndan!!! :* <3 ihanaa nähä teitä kaikkii :) <3

2013-01-31 | 10:52:54
Bloggadress: http://danskuuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback