Svar <3

Hej! Loggade in på blogg.se och fick syn på två urgulliga kommentarer. Tänkte svara på dem.
 
Ja, en av kommentarerna försvann, weird? Men hon frågade iaf vilka produkter jag använder till mitt hår. Asså, hehe. Jag använder typ inget speciellt. Vardag så använder jag bara vanligt shampoo och balsam, alltså när jag duschar men så på lördagar brukar jag ha i hårinpackning :) Och så frågade hon om vi kunde göra en video tillsammans, och ja, vi kan väll försöka ;) Men lovar att det inte skulle bli världens mest seriösa video, haha.
 
Och så var det den andra kommentaren:
 
Alicia säger:

Vad söt du är! Älskar dina ögon :)

SVAR:

Tack va snällt :3

Man bli så glad av snälla kommentarer!

//Pinja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback